Horsens Kommune er dataansvarlig vedrørende oplysninger indsamlet til en sag eller i forbindelse med et udbud, som er ført i regi af Fællesindkøb Midt. Dette skyldes, at Fællesindkøb Midt er et samarbejde mellem Hedensted, Horsens, Odder og Samsø Kommuner, som har til huse i Horsens Kommune og benytter dennes IT-systemer.
Fællesindkøb Midt registrerer de modtagne oplysninger og videregiver oplysningerne til andre offentlige myndigheder, private virksomheder med flere, der har lovmæssigt krav på oplysningerne.
Fællesindkøb Midt sletter oplysningerne, når opbevaringspligten udløber, og et eventuelt arkiveringskrav er opfyldt. Efter arkivering og sletning er oplysningerne ikke længere tilgængelige for Fællesindkøb Midt eller Horsens Kommune.
Du har ret til at vide, hvilke oplysninger Fællesindkøb Midt og Horsens Kommune har om dig, og du kan kræve forkerte oplysninger rettet eller slettet.